100% nöjdgaranti CEWE bildprodukter

Kära kund!

Det viktigaste för oss är att du är nöjd med dina CEWE BILDPRODUKTER. Vi garanterar dig den högsta kvaliteten och servicen – alltid. Vår kundtjänst står redo för alla förfrågningar gällande din beställning. Skulle du vid något tillfälle inte vara nöjd, så kontakta oss inom 3 veckor efter att du tagit emot din CEWE BILDPRODUKT. Berätta varför du inte är nöjd, så finner vi gemensamt den lösning som passar dig bäst. Vi framställer din order gratis eller betalar tillbaka köppriset – mot returnerande av den reklamerade produkten!

När inträffar ett tillfälle med nöjdhetsgarantin?
Vi garanterar dig en CEWE BILDPRODUKT  av högsta kvalitet. Om du trots lämplig hantering inom de tre veckorna efter mottagningen upptäcker en anledning att vara missnöjd, producerar vi din order på nytt eller betalar tillbaka priset du betalat för den. Nöjdhetsgarantin gäller upp till ett visst antal för tex CEWE FOTOBÖCKER. Beställer du många likadana produkter, tex fler än 3 CEWE FOTOBÖCKER,  rekomenderar vi att man beställer ett provexemplar först.

Vilka möjligheter för returförsändelser finns det?
Om du har mottagit din CEWE BILDPRODUKT med post och inte är helt nöjd, kontakta oss då via e-post. Vi informerar dig om returadress och ärendenummer. Efter att vi tagit emot din returförsändelse, gör vi en värdering angående nyframställning eller så betalar vi tillbaka köpesumman – allt efter din önskan.

Om du har hämtat din CEWE BILDPRODUKT i en butik, och inte är helt nöjd, så returnera vänligen din order till personalen i samma butik som du hämtade produkten i. Efter att vi fått returförsändelsen från butiken, producerar vi ordern igen eller så betalas köpesumman tillbaka – allt efter din önskan. Vill du ha en nyframställning av din CEWE BILDPRODUKT kommer den efter en kort tid att vara redo för avhämtning i butiken. Om du önskar att få tillbakabetalt köpesumman, görs detta i den aktuella butiken.

Hur lång tid gäller returrätten?
Inom tre veckor efter att du tagit emot din CEWE BILDPRODUKT har du möjlighet att returnera produkten och informera oss om varför du inte är helt nöjd med produkten. Kom ihåg att meddela oss ditt ordernummer.

Kontaktmöjligheter
Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice via e-post: bildshop@japanphoto.se

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *